• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Höja bolån hos bluestep innan 5år?

L

Lina876

Gäst
Poäng: 0
Hej!
Ja o min sambo ska separera o nu ör de så att han vill köpa ut mig. När ja googla omkring va de någon som skrev att på bluestep (där vårt bolån är) så får man inte höja bolånet inom de 5 första åren? Han behöver ju höja bolånet för att köpa ut mig o kan dom gå med på de om de är av den anledningen?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 392
Mottagna reaktioner
375
Poäng
517
J
Hej!
Ja o min sambo ska separera o nu ör de så att han vill köpa ut mig. När ja googla omkring va de någon som skrev att på bluestep (där vårt bolån är) så får man inte höja bolånet inom de 5 första åren? Han behöver ju höja bolånet för att köpa ut mig o kan dom gå med på de om de är av den anledningen?
Ni kan höja lånet eller det blir ett nytt lån
 

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 680
Mottagna reaktioner
1 706
Poäng
1 177
Hej!
Ja o min sambo ska separera o nu ör de så att han vill köpa ut mig. När ja googla omkring va de någon som skrev att på bluestep (där vårt bolån är) så får man inte höja bolånet inom de 5 första åren? Han behöver ju höja bolånet för att köpa ut mig o kan dom gå med på de om de är av den anledningen?
Finns det bara utrymme är det nog inga problem :)
 

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Hur gick det för er? Hjälpte Bluestep?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp